söndag, augusti 27, 2006

Din kommunkandidat på torget















I går - lördag- hade Folkpartiet Halmstad bra drag runt valstugan och många medborgare stannade för att lyssna. Björn Molin, folkpartist och fd handelsministeroch fd Landshövding, höll i hop en givande stund för alla åhörare. Först frågades våra riksdagskandidater Jan Ertsborn och Fatima Svanå ut om vad de vill göra i politiken. Ni ser dem på bilden på varsin sida om mig (som har den fina hatten). Sedan var det landstingskandidaternas tur; Roland Adler och Hanna Schölander Sist ut var hela kommungänget och jag fick frågor om hur jag ser på friskolor. Svaret kan ni läsa i nästa inlägg och det är ett av mina favoritämnen.

Kom igen Halmstad!

1 kommentar:

fatima sa...

Jag vet att du gör ett jättelass i valrörelsen och knappt har tid att sitta vid datorn! MEN alla andra är ju nyfikna på VAD du gör, därför kräver jag en uppdatering av bloggen!
Tex när ska du debattera? Vad händer inför valdagen i folkpartiet?